Filippijnenreis Simon - Reisverslagen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Filippijnenreis Simon - Reisverslagen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Filippijnenreis Simon

Ik ga de arme kant van Manilla bezoeken. Ook reis ik naar Infanta dat ongeveer op dezelfde hoogte als Manilla ligt. Daarna ga ik naar Jomalig, het eilandje, waarparochie St Paulus enkele projecten wil steunen. Die ga ik bezoeken.

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2014

Ducktales

28 Januari 2014

Formationhouse

27 Januari 2014

Sloppenleven

27 Januari 2014

To college

23 Januari 2014

Ook dat nog..
Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19793

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: