Ducktales - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Ducktales - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Ducktales

Blijf op de hoogte en volg Simon

28 Januari 2014 | Filipijnen, Pinyahan

'Simon, wil je een Filippijns eitje?' Nou.... zou ik dat wel doen? Als ze nou vroegen of je een gewoon eitje wil, een omeletje of zo, dan zou ik geen probleem hebben. 'Wat maakt het dan zo Filippijns?' vroeg ik. Het is een eendeëi. Het kuikentje heeft zich al gevormd in het ei. Dat ei wordt dan een uur lang gekookt. Men zuigt het ei dan leeg en eet de rest met smaak op. Hoewel ik geen 'partij voor de dieren'-lid ben, voel ik hiertegen weerzin. Nee, dat eitje Philippina, dat mag iemand anders eten. Geef mij maar een omeletje....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: