Ook dat nog.. - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Ook dat nog.. - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Ook dat nog..

Blijf op de hoogte en volg Simon

23 Januari 2014 | Filipijnen, Pinyahan

Het was op het schiereiland een paar dagen geleden. De dorpsraad was bijeen in hun chapel. Ook enkelen van de 'indigenous people' waren aanwezig. Het zijn de kroesharige originele bewoners waar alle aardbewoners van afstammen. De vrouwen hadden wat kleintjes bij zich op de arm. Tja, en dan zien ze voor het eerst van hun leven een enorme blanke man. Ze beginnen de een na de ander spontaan hardop te huilen, ook al probeer ik mijn vriendelijkste glimlach te laten zien. Is het echt zo erg? Dat zal dan wel. Het is slecht voor je ijdele ego voorzover aanwezig. Het is om te janken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: