Rustdag - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Simon

13 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Een paar maanden geleden fietste een broer van mij, Raymond, weer zo'n grote tocht. Soms fietst ie naar een bedevaartsoord. Dan weer toert ie gewoon wat rond rond de Oostzee of zo. Ook hij houdt dan zo'n blog bij. Net zo iets als dit 'verslagboek'. Dan weten we wat ie doet en waar ie is. Anders dan bij mij, moet hij eerst een prestatie leveren in de vorm van een flinke afstand fietsen over bergen en dalen. Hopelijk stel ik niemand teleur. Het sporten is bij mij al een tijdje gedaan. Dat is, denk ik, wel te zien. Zelfs de edele schaaksport beoefen ik nog maar zelden. Bij mij zit de energie meer in de stukjes die ik met veel plezier schrijf. Ik hoop maar dat het thuisfront het toch kan waarderen. Vandaag en ook gisteren zijn rustdagen. Ik leg mijn digitale pen dus maar even neer.

  • 13 Januari 2014 - 08:49

    Marjo Meppelink:

    Hoi Simon,

    Jij legt nu je digitale pen even neer maar wij zijn nog wel even zoet met het lezen van alle belevenissen waarmee jij ons hebt geïnformeerd! Door de grote hoeveelheid is het voor ons nu net sporten om bij te blijven....
    Maar goed geniet van alles wat op je pad komt en maak er een mooie tijd van! Al ben je zoals je zelf schrijft al weer op de helft van de reis beland.
    Geniet van de Australian open met alle mooie topsporters die een prestatie leveren in het warme Australie.

    Marjo

  • 13 Januari 2014 - 09:26

    Raymond:

    Ha Simon, djt is dan die broer van de lange fietstochten, mede namens Wil van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ramon. Geniet van je rust en al je belevenissen. Groet Raymond

  • 13 Januari 2014 - 11:55

    Lia:

    Nou ik geniet echt van al jouw belevenissen ook al lever je dan niet die fietsprestatie, het is toch interessant. Je zoon was gisteren jarig nog gefeliciteerd met zijn verjaardag. Je bent dan wel niet thuis maar je zult in gedachten bij hem zijn. Groetjes Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19831

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: