Genieten - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Genieten

Blijf op de hoogte en volg Simon

16 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Heerlijk, een paar rustdagen. Veel gelezen. Nu het dikke boek van Heschel uit is, is er tijd over voor een luchtiger werkje. In dit geval: 'Heimwee' van Grollenaar Ferry Broshuis. Een leuk boekje met Achterhoekse humor. Grolse wind zit er ook wel in. Het ging de laatste thuisdag nog mijn koffer in. Ik vond het in mijn postvak in De Molenberg. 'Die kan er nog wel bij', dacht ik, 'ik heb nog kilo's over'. Als je gaat vliegen moet je daar rekening mee houden. Keuzes maken dus. Zo zorgen emails, de digitale krant en dit boekje er wel voor dat ik mijn thuisfront in den vreemde niet vergeet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 19809

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: