Slechte nacht - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Slechte nacht - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Slechte nacht

Blijf op de hoogte en volg Simon

16 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Ze houden hier van mega. Als het warm is, dan is het bloedheet. Als het regent, dan valt het met bakken tegelijk uit de lucht. Als de geluidsinstallatie het doet, staat ie op vol volume. Als het waait, dan kraakt en piept alles 10 maal harder als thuis.
Gisteravond was dat allemaal tegelijk. De danstenten zijn open. Ik bedoel: Er zitten geen ramen in. Nou, dan weet je het wel. Het zijn geen zoetgevooisde kerkliederen. Nee, headbangmuziek, enz. Ze gaan met de tijd mee... Nou houd ik wel van muziek. Klassieke vooral. Maar na een half uur wil ik de oren wel met stopverf dichtsmeren. Januari schijnt hier feestmaand te zijn. Weet je, dan verlang ik naar de rust van dat kokosnotenproject. Ik denk ook aan die arme bisschop die straks in deze colere-herrie moet gaan vergaderen en studeren enz. Ze mogen bij die baan wel thermopaneglas (en oordoppen) toe leveren. Maar ja, dat hebben ze hier ook niet. Alle dunne ramen staan zo'n beetje open. Gelukkig is er wel airconditioning en staan er overal ventilatoren. Ook mega. Gelukkig is de gastvrijheid ook mega. Dat compenseert. Al 20 dagen op pad! Het verveelt niet, never a dull moment.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 19823

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: