Schildpadden - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Schildpadden - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Schildpadden

Blijf op de hoogte en volg Simon

13 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Morgen ga ik met een Augustines (Zuster) die ik ontmoet heb naar haar project. Iets met migrantenkinderen, meen ik. Het is in een dorpje dat genoemd is naar (een beweging van) schildpadden (Dinahigan). Ik ben benieuwd en laat me verrassen.

  • 14 Januari 2014 - 16:17

    Lia:

    Zal mij benieuwen wat je daar allemaal beleeft!
    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 19819

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: