Back home - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Back home

Blijf op de hoogte en volg Simon

01 Januari 1970 | Nederland, Eibergen

Ha, heerlijk geslapen vannacht. In mijn eigen bed. Thuis was niets veranderd. Dat ademt dan een enorme rust uit. Na de koffer te hebben uitgepakt, kan de wasmachine aan. De souvenirs staan op tafel te wachten om naar hun aandachtplek te verhuizen op mijn werkkamer. Er kan nog steeds wat bij daar tot ieders verbazing. Nu wachten dan de emails en overige post en begint de overschakeling echt. Maar.... wat is het koud na dertig dagen warmte dag en nacht! Brr... winter. Nou ja, voor mij dan.

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Totaal aantal bezoekers 19788