Afscheid - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Simon

01 Januari 1970 | Filipijnen, Pinyahan

Het was ontroerend en onverwacht. Ik werd door de groep toegezongen en door ieder persoonlijk toegesproken. Daarna kreeg ik cadeaus aangeboden. Daarna volgde een gezongen en gesproken gebed over mij en kreeg ik van ieder een hand en een huck. Daarna was het mijn beurt. Ik kon uitgebreid over mijn ervaringen vertellen. Het deed me heel erg goed. Fijn om hier geweest te zijn! Ik heb een plekje in hun harten verworven en dat maakt me erg blij.

  • 28 Januari 2014 - 14:52

    Angela Röeling:

    Leuk Simon, om zo je reis te hebben kunnen volgen! Ik wens je een goede terugreis!
    Groet, Angela Röeling

  • 28 Januari 2014 - 23:41

    Alfons:

    inderdaad een rijke ervaring. Safe trip home

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 19630

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: