O ja, dat vergat ik nog... - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu O ja, dat vergat ik nog... - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

O ja, dat vergat ik nog...

Blijf op de hoogte en volg Simon

01 Januari 1970 | Filipijnen, Pinyahan

Al de eerste dag van de reis kan ik mijn scheerapparaat niet vinden. Spoorloos! Nou ja, geen nood, dan scheer ik me niet. Inmiddels beginnen mijn onderkin(nen) uit het directe zicht te raken. Ik was het helemaal niet van plan, maar straks mag het thuisfront beslissen of die blijft of niet. Nou ja, ik zelf ook natuurlijk. Dus, niet schrikken!

  • 23 Januari 2014 - 15:56

    Marjo Meppelink:

    Nou dan krijgt Marga een hele andere Simon terug spannend.............
    En wat lijk je zo op Raymond! (keek naar de foto vanaf je bovenkant bril)
    Mocht het niet goedgekeurd worden wens ik je veel sterkte bij het verwijderen van de baard!

    Marjo

  • 23 Januari 2014 - 21:49

    Raymond:

    Tijd voor een nieuw selfie makker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 19784

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: