Karbouw - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Karbouw - Reisverslag uit Pinyahan, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Karbouw

Blijf op de hoogte en volg Simon

01 Januari 1970 | Filipijnen, Pinyahan

Houtsnijwerk

Ik was van plan om (het liefst een houten) beeldje op de kop te tikken om als souvenir mee te nemen. Vlak voordat we Maria Aurora bereiken zie ik zo'n bedrijf. We stoppen. Dat we in bergachtig terrein zitten, is wel duidelijk. Een van de remschijven van onze auto rookt enorm en staat in brand. Gelukkig is er bluswater. Dan rondneuzen tussen het snijwerk. Op een plank met grotere Santo Niño's zie ik wat van mijn gading is. Op het schap naast de uit de kluiten gewassen penissen staan wat karbouwen. Dat roept een gevoelslaag in me op. Die karbouwen dan. Die karbouw moet het dus worden. De vrouw die me helpt, stoft het beestje zorgvuldig af. Voor € 5, - is ie van mij. Daar ben je ook klaar mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19769

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: