Vision & mission - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Vision & mission - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Vision & mission

Blijf op de hoogte en volg Simon

16 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Dacht er even van verlost te zijn: maar hier zie ik die woorden weer terug op evenementenhal vlakbij de kathedraal van Infanta: Ook de gemeente heeft 'a vision and a mission'. Het is een mondiale kwelling. Nou ja, een noodzakelijk kwaad dan. Je moet natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent. Alleen..... het drukt al het 'gewone' pastorale werk zo aan de kant.

  • 16 Januari 2014 - 23:23

    Lia:

    Hoi Simon,

    Ja,ja, het is niet allemaal even makkelijk maar je zult er denk ik wel uitkomen (met die mission bedoel ik dan).
    Gr. Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19768

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: