Ferry good - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu Ferry good - Reisverslag uit Infanta, Filipijnen van Simon Nagelmaeker - WaarBenJij.nu

Ferry good

Blijf op de hoogte en volg Simon

16 Januari 2014 | Filipijnen, Infanta

Leuk om de verhaaltjes van Ferry te lezen. Ik bedenk me dat ik in die tien jaar dat ik nu in de Achterhoek woon me er best thuis voel. Ook als pastor(aal werker) is het er goed toeven. Geen files, veel vriendelijkheid, goed wonen, een ideale springplank voor trips als deze. Wat wil je nog meer? Maar de rust is bijna gedaan. Er komen weer enerverende dagen aan. Nog even verder met 'heimwee'.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon

Ik ben pastoraal werker met het aandachtsveld (profiel) diaconie. Ik ben werkzaam in de St Paulusparochie. Deze parochie beslaat 7 locaties: Groenlo, Eibergen, Rekken, Neede, Rietmolen, Beltrum en Lievelde. Ik ben geboren in 1950, gehuwd met Marga Koorman.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 19632

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 29 Januari 2014

Filippijnenreis Simon

Landen bezocht: